Typiskt mig

Ärligt talat. Jag hittar inte min ipod! Jag har städat bort den! Jag menar, vem lyckas med något sånt?! Jo jag såklart. Typiskt mig. Jag måste hitta den nu! Jag kom iaf ut på min springtur idag (: Mycket skönt, sprang runt nyhammaren. Nu får jag se vad ja ska göra. Julia kanske skickar lite bilder, men det får vi se :) Imorn åker Ellen vilket jag tycker är väääldigt tråkig :( Men du får ha det så bra! <3 Såg att jag fått "mycket" kommentarer på mitt  förra inlägg för o vara jag. Har ju inte haft blogg så länge (; Får väl hoppas att dom fortsätter o läsa här ibladan ;) hahah.. Puss 


Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra kväll :)

2008-06-17 @ 20:42:59
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0