today!

Idag var faktiskt en bra dag (: Skagern med klassen. Gjorde inte så jättemycket men vi låg på en filt och pratade och spelade kort :) Jag, Amanda & Linnea badade oxå (: Ganska kallt vare men lite stolta får vi vara eftersom inga andra "vågade" bada för dom tyckte de va för kallt, hehe. Bilder därifrån kommer nog :)) Sen fick vi sluta redan klockan12 så de belv en kort dag ((: Skönt. Då åkte jag hem till mamma och kollade på film och lite sånt mys. Vid fyra ungefär började mamma och jag med naglarna, okejdå, det var mamma som gjorde allt. TACK mamma! ♥ Blev faktiskt jättebra, över förväntan! Kanske lägger in en bild, sen tänkte ja skriva ngt om de, ni får se.. Sen var jag hos Emmelie en stund med (: Nu sittr jag här, pappa kollar på fotboll, och trots att Sveriges splelar så är jag helt ointrisserad! Haha.

Imorrn:
• Avslutning ramudervallen, 9A kommer ha avslutningströjjorna (:
• Avslutningsfest på kvällen!


GELNAGLAR
Produkt: Depend gel kit. Man förlänger naglarna med nageltippar och gelé. Inte som vanliga lösnaglar alltså. Utam hr förlänger man bara.
Pris: Var inte så speciellt dyrt, tror de kostade runt 150kr på Åhléns.
Tid: Tog ganska lång tid. Detvar väldigt pillrigt. Specellt att fila och klippa naglarna till rätt längd, det var väl det somtog längst tid. Men det tog nog mellan 1 - 1½ h.
Resultatet: Jag tyckte att det belv ett jättebra resultat. Blev lite buckligt av gelén, men det är inget som syns! Lite svårt att få till rätt längd men annars blev det bara bra och efte mycket om och men fick jag till den längd jag ville ha :)

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0