Tisdag

Hallooj (: Även fast det är tisdag så har dagen gåttt ganska fort, tisdagar brukar alltid gå sakta eftersom vi har så mycket lektioner då. Vi gör ju ingenting på lektionerna länge, vi kollar på film nästan hela tiden. På so:n fick vi öva på våran dans till avslutningsfesten :) Kommer bli asbra, haha! Efter skolan dansade jag, gick mkt bra :) C ringde nyss och sa att 11.00 ska vi dansa på marieberg på fredag! Kom och kolla (: Kom hem från ica för ett tag sen, cyklade och köpte dricka tills imorn då vi som har skapande ska till borasjön eller vad det nu heter (: Tog en outfit-bild igår men hittar inte kablen så jag kan lägga in på datorn, men när jag tänkter efter så kommer jag faktiskt ihåg att jag har den hos pappa. Bilden kanske kommer en annan dag ;d pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0