Söndag

vaknade ganska sent idag, men det kan vara skönt ibland det med :) Var hos farmor en stund och sen hos min faster och försökte hjälpa henne att bränna över bilder på en skiva, hah ;) Sen hem och kolla på Arn med pappa, den var faktiskt bra :) Åkte till mamma vi två och då målade jag lite, helt frivillgt oxå, rätt bra gjort ;d haha. Sen har vi grillat och sånt. Nyss kollade mamma och jag på filmen Bröllopsfixaren har sett den förut men den är bra :) Nu ska jag faktiskt lägga mig, ska med mamma och jobba imorn så måste gå upp typ kvart i sex. Men det blir nog bra. Sorry för dålig uppdatering. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: karro

tack tack :D

jodå, den var bra ;D

kram

2008-06-29 @ 22:58:13
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/
Postat av: maria

härligt :) jo jag med.

2008-06-29 @ 23:05:22
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0