slapp dag :)

Precis som rubriken säger så har jag bara slappat idag :) Det är skönt det med, ibland. Jag vet inte riktigt vad jag gjort egentligen, dagen har gått ovanligt fort för att inte ha gjort någonting.. Och här har jag inte suttit så mycket. jaja. Kollade iaf på filmen "What happens in Vegas" förut och måste säga att det var nog en av dom bästa filmer jag sett! ;d mycket bra var den! Både Cameron Diaz och Ashton Kutcher tycker jag är riktigt bra skådespelare :) Nu ska jag nog köra lite Wii fit en stund, sen kl 23 ska jag ju inte glömma sex and the city (: Och vet ni vad? Imorn så kommer Emelie och sover kvar här tills fredag :D bäst!

Imorn har Ellen varit borta en vecka, och då äre bara, hm få se, 1 vecka och 5 dagar kvar tills hon kommer hem! Har iaf fåt ett mail från henne, de va från när hon var i österrike och där hade hon de bra. Hoppas du har det bra iaf Ellen. Jag saknar dig! ;/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0