Skolavslutningsbilder

9A <3 Tack för att ni har gjort dom här tre åren oförglömliga! Jag kommer sakna er, I LOVE YOU <3


Jag, Julia, Linnea                                                                      


:)


Julia, jag, Anna, Linnea, Amanda                                        


Några i 9A <3


i kyrkan                                                                                                                                              


Ronja, Pontus, jag, Tobbe

Tobbe, jag                                                                                


Jag, Julia


Jag, Julia, Anna                                                                       


Lollo, Linnea, jag, Anna, Julia

Jag, Pontus, David, Anna                                                      


En del av 9A <3

Jag                                                                                              


Jag i kyrkan


Emmelie, jag                                                                            


Jag, mamma


Jag, kusin Tina                                                                          


Jag, kusin Elin


Elin, Märtha, jag                                                                       


Mormor, jag


Sötsyster!                                                                                   
 

Märtha


Kommentarer
Postat av: marcus

märtha är söftarN xD

2009-08-05 @ 10:39:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0