Skolavslutning!

Kom hem ca 00.45 igår och gick upp 06.20 imorse. Duschade, plattade håret, gjorde mig iordning helt enkelt. Vid 08.10 kom Julia :) och vi halv nio gick vi mot kyrkan.Träffade kul folk där och stod och pratade innan vi gick in :) I kyrkan sjöng kören och sen sjöng Marri ch Frida och Linnea spelade piano, hur bra som helst! Och ja, jag grääääät. Känsliga jag. Sen fick vi betgen och dom var brabra :D Sen tog vi masssa kort! Dom bilderna kommer.. Sen hem, till pappa, men mamma var med, hela familjen, + några kusiner, farmor, mormor, farfar & Emmelie! Åt och så :) Fick en jättefin klocka av familjen ((: Tack. Fick massa blommo av allla möjliga! Tack så mycket! KANONKUL & BRA DAG. Men sorglig! Men det var inte lika sorgligt som jag trodde de skulle bli, men jag vet varför ;D Vi ses ju morrn igen allihopför då blr de Skara och Sista natten mé gänget!! Kommer saknar 9A ;( Hoppas vi träffa något i sommar och så :) Nu ska jag snart sova tror jag ;o astrött, och ska ju va uppe läge imorrn, bussen går hem från skara 01.30. Men de kommer bli riktigt jäkla kul!
Bilder härifrån kommer, men ja orkar inte lägga upp nu. På lördag kanske. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0