Rubrik är alltid svårt att komma på ;d

Haha gahh, jag får alltid sitta jättelänge och tänka på vad jag ska ha för rubrik. Brukar oftast skriva rubriken efter att jag skrivit inlägget, men nu har fantasin tagit slut. Vad intressant det blev nu!

Hade inte tänkt skriva något speciellt, skriva lite bara, men de är väl bloggen till för? :D Tänkte ta outfit bild förut men det glömde jag bort, blir imorn eller onsdag, om ja kommer ihåg det vill säga :o) Var ute och målade lite förut frivilligt idag igen! Haha, men måla är kul, fast jag tror jg gått och blivit höjdrädd med haha, eller stegrädd eller något. Märkte det när jag skulle klättra upp på stegen och måla, läskigt haha.

Förresten, hittade så himla fina armband från Ms Bijoux, men såklart, bara för att jag skulle ha dom är dom slut överallt och det kommer inte komma in fler! :( Tråkigt, men jag förstår att det gick åt, för det första var dom hur fina och sommriga som helst och för de andra så kostade dom inte alls mycket, 99 kr tror jag det var, och  89 kr på Le shop om man är medlem, och det är jag så de kunde ha blivit ett bra köp, men neheeeej... surt.

Nu ska jag gå och packa lite till imorn och ta fram kläder och sånt. Jag tror det här blir sista inlägget för ikväll, och hinner jag inte skriva imorn innan jag åker så blir det på onsdag!

Hoppas jag inte tappar alla läsare jag lyckats få pga dålig uppdatering ;) hahah *skämt å sido*

Krya på dig mammsen. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0