Ronjiii

Det här kanske inte låter kul alls, men jag vill iaf skriva upp de (:

På msn. Vi hade precis pratat om att vi gjort grejer idag som inte var likt oss, ronja hade ex klippt gäset. ;)
Nea: Brb, jag ska bara måla naglara.
Ronja: Det är därimot en vanligare syn! Haha :D
Efter en stund när jag är tillbaka.
Nea: Jag satt och kollade på mina händer förut och såg att jag visst bara målat naglarna på ena handen, så jag tänkte att jag kanske borde måla dom andra med (Y) (A) hahaha
Ronja: hahahhahhahaha nea! varför är jag inte förvånad? :O hahah :D:D (Y)

Haha Ronja, fasen vad jag kommer sakna att inte gå i samma klass som dig :(  ♥

 GAMMAL BILD, HAH (A)

Kommentarer
Postat av: Ronja (:

Haha, det var kul då iaf! :D(Y) Typiskt dig Nea(a);)

Jag kommer sakna att gå i samma klass som dig också! Men vi kommer ju ses ändå iaf (: <3<3

2008-06-22 @ 22:42:42
Postat av: Matilda

ellos, klicka på länken under bilden så kommer du direkt till tröjan. annars ligger den...hm..på toppar tror jag. rätt långt bak. har jag för mig :P

2008-06-22 @ 22:45:55
URL: http://matildafrisk.blogg.se/
Postat av: karro

ja precis, du har så rätt ;)

tack detsamma :D

kram

2008-06-22 @ 22:51:15
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0