Onsdag: ramundervallen & avslutningsfest!!

Här är ifrån onsdags då. (Kan bli långt inlägg ;p). Började med att städa våra skåp och lämna tillbaka nycklarna och grejer, sen övade vi inför vårat uppträdnde som vi hade på kvällen. Sen fick vi glass och vi gav våra mentorer blommor (: sen övade vi igen och sen rast från typ 10.45 - 12.25.
12.25 samlades vi på B-planen. Vi i 9A stod först med våran skylt som framförallt Anna, Julia & jag målat! Sen "tågade vi in mot A-planen. Och på vägen in dit skrk vi "9A SHALALALALAAAA, 9A SHALALALAAA osv." När vi kom fram höll vi på så där ett tag till. Sen var det dags och presentera vinnaren av skyldtävling och M började säga såhär "vinnare är 9 ....... A!!" Haha! Wieee och då kan jag säga att då srek vi lte till, andra gången vi vinner ;) Sen hade 7orna klädstaffet, 8orna hade dragkamp och vi 9or hade plankgång, grattis till 9D som vann. Efter det hade niorna bränboll mot lärarna, tyvärr så vnn lärarna även det här året. Sen stallde 7orna och 8orna upp sig i två led och niorna sprang igenom och massa! Riktigt kul var de! Efter det så följde Julia med mig hem. Fixade hennes naglar först sen började vi görs oss i ordning för avsluningsfesten som blev riktigt riktigt kul! Linnea kom och hämtade oss sen gick vi. Först var det mat och sen hade v uppträdanden. 9D började och dom sjöng om sina lärare, sen var de 9B som dansade "såhär ser de ut på våran klassfest" och sen var de vi och vi körde våran grease dans + att Tobbe &jag buggade. Belv riktigt jäkla bra både grease och buggen. Sist var det 9C som oxå sjöng. Efter det hade lärarna upptrdande. KUL! Hes blev jag oxå. Sen hade vi "allsång" vi körde killarna mot tjejerna på en sång, tjejrna började sjunga ja vi har vårat glada barnasinne kvar, säg har ni erat glada barnasinne kvar? Sen svarade killarna likadant och så höll vi på så och det blev bara högre och högre tillslut skrek vi bara allt vad vi hade. Ännu hesare. Sen var det disco resten av kvällen! Julia och jag dansade heeeeela tiden, satt inte still en sekund! Så himla kul var det! Sjöng (skrek) med till de flesta låtarna vilket resulterade att jag belv ännu hesare, stackars mig som blir hes så lätt. Haha. vid kanske 00.15 var de dags att gå hem. Gick med Ronja, Linnea och Julia, skrattade skapligt åt min röst! tillslut fick dom säga till mig att nte prata för de var verkligen illa, hahah! Riktigt kul och  lyckad kväll!! Bilder kommer en annan dag, när ja orkar! Kanske har skrivit väldigt konstigt här men de va så kul så ja bara skriver! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0