Midsommar

En snabb uppdatering här då, innan jag ska kila (: Gick upp tidigt imorse, åt frukost, sen följde jag med mamma och Märtha och plockade blommor till Märthas krans. (: Efter det blev det att åka hem, duscha, platta håret, äta och sen sminka och lite så :) Nu ska vi straxt åka, till Borasjön, eller Bodanesjön, vet fortfarande inte vad som är rätt (precis som jag skrev i ett inlägg för ett tag sen ;)) Där är det midsommarfirande, ska dit med lite kompisar. Sen efer det ska vi hem, jag ska nog byta om o lite grejer, sen iväg till kompisar (: Det blir nog en bra dag! Ha en bra midsommar alla! Puss

Kommentarer
Postat av: ronja

ni måste ha kommit till borasjön precis när jag åkte därifrån efter att ha jobbat då ;) menmen, vi får hitta på något snart :)<3

2008-06-21 @ 19:58:32
Postat av: Nea

Ronja: Ja, det måste vi ha gjort. synd ;/ När åkte du hem? ja, det måste vi <3

2008-06-21 @ 21:03:28
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0