kamera-rensning, naglar & bonuskort till Julia ;)

Jag ska nog snart lägga mig, är så himla trött haha.. intresseklubben antecknar. Nu har jag gjort en bra sak. När jag lägger över bilder från kameran till datorn tar jag aldrig bort bilderna från kameran utan ja låter dom vara kvar, varföt ve jag inte men det är väldigt jobbigt då de tar massa plats! Men nu har jag varit duktig och tagt bort alla bilderna från kameran! :D haha var tvungen för jag kunde inte ta ett enda kort till och jag ska ha med mig kameran till skagern imorrn :)
 
Imorn ska jag hem till mamma direkt efter skolan, hon ska hjälpa mig och fixa naglarna! Får se hur det blir (: Sen ska jag till pappa igen, sen på onsdag ska jag till mamma igen, sen på torsdag till pappa, och sen ska jag till mamm fredag eller om de va lördag. Haha! Tur att de inte är mer än 4 km imellan ;)

Imorgon blir Julia stor och får ha egna bonuskort i affärer. Hahahaha! jag vet inte varför vi har så kul åt det, men vi har iaf väldigt kul åt det :D Fats jag ska inte "gratta" Julia här i bloggen förens imorn, för de är då hon fyller :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0