hard work

Haha, rubriken stämmer på gårdagen, dock inte hela dagen, men en stund ;) Berättar lite om i söndags nu (: Solade en stund hemma hos pappa innan jag åkte till mamma. Direkt när jag kom till mamma började jag ta bort brädor från altanen som ska bytas, jobbbbigt, haha. Efter det hjälpte jag Daniel med altantaket, eller jag höll bara i ;D Efter det åkte jag och mamma in till A-sund. Hämtade Märtha hos Maritha och Ellen. Åt glass i hamnen, gott! Sen åkte vi till mormor en stund och sen hem igen (: Sis badade i sin pool en stund och Joel och jag hoppade studsmatta. Sen blev det grillning, mer studsmatta och sen fick jag för mig att göra bananmilkshake som blev mkt god :D pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0