haha

Anna, jag och Julia sitter på BK och pratar om våra skolavslutningskläder..

Anna: Nea hur ser din klänning ut nuigen?
Nea: Den en vit.. (sen förklarar jag mer noggrant men de orkar ja inte skriva)
Anna: Är den helgrön sa du?
(Julia och jag börjar skratta lite, tror hon skojar)
Nea: Ehh, nej den är vit.
Anna: Jaha, jag tyckte precis att du sa att den var vit!
Julia: Du menar att du tyckte hon sa den va grön?
Anna: Nej vit!
(Julia och jag börjar skratta och berättar för Anna vad hon precis sagt) :)

kanske inte låter lika kul nu, men de va väldigt kul då iaf :D


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA! så jävla roligt vare faktiskt!! :D Nea du är bäst. <3

2008-06-09 @ 20:46:53
Postat av: Nea

Julia: Haha, visst vare! Så himla klockrent hon lät ju så seriös oxå eftersom hon sa fel, sen fattade hon ju inte vad hon hade sagt! HAHA. fel baby, de är du som är bäst. <3

2008-06-09 @ 21:37:23
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0