Godnatt!

Orkar inte skriva så mycket nu, sängen väntar! :D Har dansat på marieberg idag och det gick jättebra, bilder kommer på söndag när jag kommer till pappa. Gick även i lite affärer, hittatde en hel del (: Men behöver åka dit ngn mer dag när jg har mer tid för dom har ju gjort om så mycket där :)) När vi kom hem åkte jag upp till crossbanan och träffade Emelie och Joel, var sen där en stund :) Har varit liye folk här hemma som precis gått så nu ska jag nog lägga mig. Imorrn skulle de ju bli typ 26 grader så det blir stranden ((:

Kommentarer
Postat av: Emelie

massa kule va det synd att jag va tvungenatt åka å träna bara ;/, älskar dig bäästa!

2008-06-08 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0