extrem home makeover

Det är ju bra sorgligt! Har tv:n på här vid datorn och så började det. I det här programet var det en liten tjej på 8 år som hade fått återfall av sin cancer och när dom kommer där och ropar i den där grjen att dom är där springer hon ut, helt skallig efter att ha tappat allt hår, och när dom frågar vad hon tänkte när hon fick tillbaka cancern, så svarade hon bara att det var de jobbigaste somänt och bara började störtgråta. Uschhh, och ja, känslig som man är så började jag med gråta. Usch säger jag bara. Till något helt annat och mycket roligare så ska jag till farmor nu :))

Kommentarer
Postat av: karro

haha jo juste, ska försöka fixa en ;D

men det är pinsamt att sitta och spela in när familjen kan höra, speciellt nu när vi har besök också :p haha, men jag ska försöka fixa en :D

kram

2008-06-28 @ 19:44:01
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0