:)

Sov längre än vad jag tänkt idag, men det var skönt. Känns som att jag inte sovit ordentligt på flera dagar. Kan nog bero på att de hände väldigt mycket grejer förra veckan. Men kul var det, så jag ska inte kaga. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag faktiskt. Dåligt väder är det oxå så man kan ju inte sola. Typiskt svenskt sommarväder! :( Jag ska kanske ut och springa med Ronja ikväll, det beror lite på ifall hon skulle sova hos Elin eller inte. Nej nu ska jag nog kolla på Skärgårdsdoktorn kom jag på (: Har alla tre säsonerna som jag kollade massa på för ett tag sen, så nu ska jag nog kolla igen, de är ju så bra :D Hörs senare, puss ♥

9a <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0