En dag med Emelie :)

Idag har jag varit i örebro med Emelie :) Därav dålig (ingen) uppdatering. Åkte in till Emelie med tåg vid 8.08! Sen var vi hemma hos henne ett tag, och efter det skjutsade hennes mamma oss in till m-berg :) Gick runt där en stund, det gick ju dock väldigt fort ;) Sen tog vi bussen in till stan. Gick och åt på La baguette nästan direkt, sen gick vi på stan en stund, sen lite senare fikade vi på Java. Mysigt :) Hittade två kjolar. En hög kjol och en vanlig låg :) Sen köpte jag en ögonskugga, en brun, alltid bra att ha (: Åkte hem till Emelie vid halv sju och sen tog jag tåget hem därifrån. Tack för en mycket kul dag Emelie! ♥ Nu har jag ätit och kollat lite på tv. Ska snart lägga mig tror jag, ska upp lite tidigare imorn. Ska till några kompisar (: Vad ska ni göra på midsommar? 

Här är kjolarna ja köpte :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0