Dålig uppdatering hela veckan!

Ja, dålig uppdatering kommer det bli hela den här veckan. Men livet är ju bra mycket mer än datorn, eller hur? Men visst, jag måste erkänna att det är hur kul som helst att blogga :)) Och med alla snälla kommentarer blir de roligare (:

Idag jobbade jag hos mamma då, kul kul :)) På lunchen var vi och åt pizza, gott, och lite speciellt för mig eftersom jag är glutenintollerant, men där gör dom glutnefria pizzor, så det är kul :) Sen tillbaka och jobba, det gick bra och var riktigt kul! Var väl hemma vid halv fem ungefär, åkte n er till Nyhammaren och köpte nya laddningsbara batterier till min kamera. Sen hem, har varit ute typ hela tiden, ska ut nuigen, skönt att de börjar bli varmvare, de gillar jaaag ;D hehe.

Imorn åker jag till 2 av mina kusiner, Frida och Elin, vi ska ha lite tjejkväll, laga mat, titta på film och annat kul! :) Sen sover jag kvar där, så imorn kanske jag uppdaterar innan jag åker, det beror på. Annars skriver jag när jag kommer hem på onsdag :)

Sen torsdag så åker jag igen, ska iväg med husvagnen :) Daniel ska tävla i enduro på söndagen men vi ska åka redan på torsagen så de blir lite semester, typ =) Ska bli kul och skönt :)

Jaja, nu ska jag ut igen, ska försöka skriva sen igen. Men nu vet ni att det blir dålig uppdatering den här veckan.. PUSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0