update

Hallo. Sitter just nu på mammas jobbdator, så jag kan inte vara inne länge.
Det är något konstigt med vårt internet, vi får inte igång det. Och på torsdag åker jag igen.
Denna gång till Torsby där min bror ska spela fotbollscup. Kommer hem på söndag :) Och då kommer det förhoppningsvis bilder från båda semestrarna. Nu ska vi snart iväg till några kompisar, men ni får ha det så bra! Hoppas på att kunna uppdatera bättre snart (: Puss

Jag glömde nästan! Ett stort tack till Julia som hjälpte mig att redigera två bilder :) Blev jättefint! Ska lägga ut bilden här ¨när jag ka gå ut på min dator :) Tack igen! :))

Kommentarer
Postat av: J u l i a A m a n d a

:) Kul att jag kunde hjälpa dig!

2008-07-29 @ 15:13:20
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0