Stångebro 3-6 juli

Nuså, nu är jag hemma efter en mycket bra helg :)

Torsdag: Vaknade somsagt på morgonen och hade jätteont i halsen, gick till vårdcentralen och visst var de halsfluss.. Men nu äter jag penicillin så nu känner ja inget :) Åkte hemmifrån vid 16 ungefär. När vi kom fram satte vi upp förtältet o grejer :) Vad gjorde vi sen? Åt och sånt där, gick runt med Ida :) Gick och la oss runt 12 tror jag.

Fredag: Väcktes ca halv 7 av att tävlingsspeakern sa 1 2, 1 2, GOOOOD MOOOOORGON!! i strora högtalare nära husvagnen ;o sen kom massa discomusik.. Gick upp åt frukost och sånt. Mötte sen Ida och kollade på enduron hela dagen :) Vid 13 startade min äldsta killkompis (han jag känt längst alltså) Joel :)) Det gick mkt bra för honom, 3:a, grattis :) Var med Ida en stund, gick och duschade i ISKALLA duschar. Det kan verkligen inte varit många grader, alltså de går knappt o förklara hur kallt de va!! usch! Sen på kvällen kom Joel istället :) Var med honom och Cirre hela kvällen. Sen satt jag med mamma och dom  förtältet en stund med :) Gick och la oss ganska sent ändå ;) Solen bara stekte heeeela dagen :D skönt!

Lördag: Idag började musiken inte förens 8 ;) ouuu, rekord. haha. Fast jag sov en stund till och helt plötsligt vaknar jag av att Joel och Cirre klampar in i husvagnen och väcker mig och säger "Du starten är om en kvart kom nu".. Ehm ok, de va bara och gå upp och följa med ;) hah. Sen efter starten gick jag till husvagen och åt frukost :) Se följde jag med dom igen och skulle kolla när Cirres syster skulle köra. Och då var dom såklart tvugna att gå i skogen massa, haha jaja. Sen efter de vet ja inte riktigt vad vi gjorde. Ida och jag skulle duscha igen och idag var de ännu kallare!! Usch man kände sig som ne isbit, erkligen inte skönt. Soligt och varmt idag med :D

Söndag: Idag var det Daniels tur att tävla, det gick mkt bra, 3:a, grattis :) Gick upp typ sju imorse ;o trött haha! Men men, mötte Ida idag med :) Jusja, Joel körde idag med, det gick jättebra för honom oxå, 12:a :) gratttis. Ja, vad ska jag skriva? Ida och jag satt på ett "berg" och kollade och tog kort typ hela dagen :)) Sen hem och sen stanna med familjen Nilsen i Tjällmo och käka ;) haha. Ska försöka lägga inlite bilder sen med, gör de nog sen om inte internet lägger av igen.

Det var helgen i korta drag ;) Men det har iaf varit mycket kul :)) Ida och jag har väl dock ägnat halva tiden åt att kolla in killar ;)) hahah. Nu är jag trötttt...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: maria

härligt :)

jo jag med

2008-07-06 @ 23:03:38
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/
Postat av: idanilsen

haha, bäst har de varit :)

massa killar <3

2008-07-07 @ 12:34:38
URL: http://idaanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0