städat

Morsning korsning. Blev ingenmer uppdatering igår efter där där listan men den uppdteringen kommer nu ;)

Vaknade gansak sent imorse eller förmiddgas kanske passar bättere, och det var pga av att jag låg vaken halva jävla natten utan att kunna sova! haha, jobbigt. Idag har jag faktiskt varit duktig :D Jag har städat mitt rum, och det behövdes (: Men nu är det fint. Hmm,  jag har inget speciellt planerat idag heller ;o Nästan alla mina kära vänner är på semester just nu. Nästa vecka är det dock jag som åker, till Sunne :) Nu till veckan, den som kommer, har jag lite planerat (y) Imorn ska jag åka till mormor :) och sen ska jag, Joel och pappa till vingåker någon dag :) Sen får vi se vad som händer. Hörs sen, kram                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0