Sommar?

Alltså, det känns inte som att det kommer bli någon riktig sommar iår! Den enda gången då det var varmt var ju i maj någon gång när det fortfarande var skola! Nu har det ju typ bara regnat. Visst har det funnits varma sommardagar, men inte många. Som den här veckan, eller ja, måndag, tisdag och idag har det varit soligt, men antingen har det börjat regna, blivit mulet eller blåst! Jag kom och tänka på en sak, när man var liten, då var det helt självklart att det var soligt och varmt när man vaknade upp på morgonen, men nu blir man istället förvånad om solen skiner! Ge mig sommar tack!

Bild från Tunisien 2007






Kommentarer
Postat av: J u l i a A m a n d a

Oh sicken utsikt du hade där! Och ge mig dina bruna ben tack ;)



Idag har jag varit i stallet och invigt min nya sadel. Ikväll ska jag ner till stranden och spela minigolf med ngr vänner :)

vad är dina planer?

2008-07-16 @ 16:38:17
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: ellen :D

ohh är de snyggingen från tunisien (:

2008-07-16 @ 22:50:14
Postat av: Nea svarar

Ellen: Haha, jag hade faktiskt inte ens sett honom ;o ahah men de är han va? :D

2008-07-16 @ 23:02:01
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0