rensa grusuppfarten och göra armband!

Sent för att vara första inlägget, jag vet, men som man brukar säga; bättre sent än aldrig!
Idag har jag och Joel, och pappa lite i slutet, rensat grusuppfarten! Haha, massa ogräs, kan ju inte säga att det var så kul men (a), Så om jag någon gång säger att jag ska ha grusuppfart när jag flyttar till hus, påminn mig då att det inte är så värst kul att rensa bort allt ogräs ;) ahah. Sen har jag varit hos min farmor och farfar en stund oxå :) Hjälpte farmor att måla naglarna, hon ska på bröllop imorn! Och sen fick jag massa fina pärlor som var efter hennes mamma som jag nu gjort armband av :D dom blev jättefina :) Ni får se dom någon dag. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Hjälpte pappa med tacosen förut så det har vi ätit med, gott! Hade tänkt titta lite på tv idag, men det är ju ingetiiiing bra!
Vi hörs imorn, eller kanske senare, får se. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Tack så jättemycket! Mönstret som du hittade på min blogg är inte det samma som till den svart och vit rutiga...

2008-07-18 @ 23:42:02
URL: http://ohre.devote.se
Postat av: J u l i a A m a n d a

okej. Jag vet inte om jag hinner med redigeringen idag. Vi får se, annars gör jag den imorgon :)

2008-07-19 @ 12:37:58
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: © chn, tonårsblogg.

tack så mycket, jag är hemma nu ! :D

2008-07-20 @ 19:11:14
URL: http://cilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0