Regn, regn, ännu mera regn!

Halloj :) Vaknade vid 05.30 imorse av att det regnade in (!) precis utanför mitt rum! Eller alltså det forsdade ju inte in vatten men det droppade rätt mycket! Gick och väckte pappa så han stallde en hink därutanför så inte hela hallen skulle bli blöt. Och sen resten av natten, eller kanske morgonen hörde jag hur de lät dropp, dropp, dropp osv. Tillslut somnade jag ifrån det, sen vaknade jag, sen somnade jag och ja så där höll de på ett tag. Men shit vad det regnar! Har regnat hela natten plus hela dagen. Typiskt svensk sommar!

Pappa, Joel och jag kollade nyss på en film, The happening tror jag den hette. Den var rätt bra, lite knepig imellanåt men :) Handlade typ om att det spred sig något slags gift över nått ställe och alla dog, ah nått sånt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0