Nåla, klippa, sy!

Sorry för dålig uppdatering idag :) Har nästan inte vrit hemma något idag. Skulle egtnligen åka och köpa tyg på ett ställe här där jag bor, men farmor och farfar skulle till a-sund så jag följde med dit där dom hade lite mer tyg att välja på :) Det blev helstsvart tyg och det jag sydde var en kjol! :) Och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd! :) Bild kommer så småningn om! Kjolen var faktiskt inte alls svår att sy och det tog circus 2 h, men lite hjälp av farmor, tack för hjälpen! :) När jag kom hem från farmor och farfar så grillade vi och sen kollade vi på någon film, en läskig film idag med. Skriver kanske sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0