Långtråkigt + Ronja kommer du ihåg?

Hur rastlös kan man vara egentligen!? Neeej, nu måste jag verkligen göra någonting!



Påtal om rastlös så kom jag precis ihåg en rolig grej som jag och Ronja kom på för ett tag sen ;D
- Det var i skolan och alla nior kollade på en jäättteetråkig film och lärarna sköt fram rasten hela tiden!

Nea: Jag är så himla rastlös!
Både jag och Ronja börjar gapskratta samtidigt!!
Nea: Haha, rastlös, lixom att vi har tråkigt och att vi lixom är utan rast!
Ronja: Haha, jag tänkte på precis samma sak!

Ronja kommer du ihåg det? Kanske inte låter så kul här men de va de, först vare ju att vi hade tråkigt och sen vare lixom rast lös, utan rast ;d (Y)

Kommentarer
Postat av: sara

sv; haha, tack :D din med!

2008-07-10 @ 19:30:34
URL: http://ssssaris.blogg.se/
Postat av: Ronja :)

hahahaha, jaa fyfaan vad kul det var! :D hahahah <3

2008-07-10 @ 22:08:53
Postat av: Amanda

Hahaha, den var faktiskt rolig ;D<3

2008-07-11 @ 00:15:17
Postat av: Nea

Ronja & Amanda: hahah, eller huur! <33

2008-07-11 @ 13:47:25
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0