Home.

Ja, nu är jag hemma. Okej, jag kom hem vid 18.30 men iaf ;) Nu är jag rätt trött men jag ska berätta lite om vad vi gjort ändå. :)

Åkte iaf bussen härifrån till a-sund vid 13 och sen kom Frida och mötte mig, gick till mormor och fikade lite :) Hos mormor var även en annan kusin, Petter och sen kom Elin, ännu en kuuusin, hehe. När vi fikat och så, åkte jag, Frida och Elin och handlade och hyrde två filmer, som jag inte kommer ihåg vad dom heter ;) Sen hem till Frida, och då spelade vi kort och så :)) Och sen då.. Ja då lagade vi tacogratäng, muuuums. Sen kom Petter med, blev ju inte riktigt tjejkväll som var tänkt från första början, men det gjorde absolut ingenting för vi hade jättekul ändå :D När Petter kom så åt vi och sen Kollade vi på dom där två filmerna :) braa var dom ;d Sem vid halv 12 - 12 så började vi spela kort och höll på till typ 01.30 eller något, and then, godnatt!

Gick upp 09.30 och åt frukost och så :) Och eftersom det var varmt varmt varmt idag så ålte vi och badade vid 11 :D Skönt vare, 22.5 grader i vattnet på botten. Låg på stranden hela dagen sen åkte jag, Petter, Frida och Fridas kompis Anna och åt hos mormor :) och sen körde Frida hem mig. Två hur roliga dagar som helst! :)) ♥

Jepp, där blev det ganska detaljerat men det får ni leva med ;) Nu ska jag nog snart lägga mig, är trött.. Skrivr imorn innan ja åker, ska ju bort you know :) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0