Hemma från stranden (:

Har inte hunnit uppdatera något än idag. Vaknade vid elva eller nått och sen vid halv 12 ringde Emmelie L och frågade om jag ville med henne och Hanna och bada, så vid halv ett åkte vi (: Skönt att det äntligen kunnat bli lite varmt! Badade dock inte men låg och solade och gjorde det vi är bäst på när vi är med varandra, -pratade! Haha, det är inte tyst en sekund när vi är, inte ens när vi kollar på film, samma när Mandy är med (: Är det fint väder hos er idag?
Nu ska jag nog gå ut en stund igen, eller så ska jag duscha. Hm, får se, annars duschar jag sen, jaja.

Pussss & kram

Kommentarer
Postat av: matilda

nej, jag köpte den på h&m ganska nyligen.

2008-07-09 @ 17:30:06
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0