Hemma från mormor

Hej (: Har haft två jättebr dagar! (= Kom till mormor vid 8.20 med bussen. När jag kom dit kollade vi lite på tv och åt frukost och sånt :) Sen lite senare ringde kusin Frida och frågade om hon kunde komma och äta, så jag gick och handlade lite åt mormor :) Sen kom Frida, spelade lite kort, sen åt vi, sen spelade vi massa uno och sen blev det glasstårta! Mums. När Frida åkt hem kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad vi gjorde (a) Nej, men vi satt väl och pratade och massa. Sen på kvällen åt vi pannkaka, gjorde bananmilkshake och kollade på "Grattis Victoria" :) Vi gjorde ju massa mer under eftermiddagen, men jag kommer inte ihåg riktigt. (y). Tänkte på en grej, tänk att firas så, så som Victoria blir firad, undra om det är kul egentligen? Jag vet faktiskt inte.

Gick upp vid kvart i 10 ungefär och då ringde Frida igen och sa att hon skulle komma förbi på fika innan jobbet, så då satt v ute i solen och fikade :) Sen gjorde mormor och jag allt möjligt :)) Massor hann vi med =) Vid halv fyra åkte jag hem med bussen.

När jag varit hemma en liten stund så åkte jag, pappa och Joel till min faster :) Pappa skulle hämta något till en båt vi lånat och sen åt vi där oxå :) Nu är jag här hemma och gör inte så mycket,

Två mycket roliga dagar iallafall! :) <3

Kommentarer
Postat av: Hp

Sov gott när du ska sova! :)

2008-07-15 @ 22:32:34
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0