dunder&brak

Här kommer dagens första inlägg med text, eller vad man nu ska säga, kanske lite sent men jag har inte orkat skriva :)

Vaknade vid elva imorse och såg att solen sken och himlen var klarblå, yes tänkte jag, men när jag väl kommit upp hade de blivit jättemulet och trist! :/ Och sen har det regnat hela dagen, åskade nyss med, därav rubriken! Haha en lite frän grej, förut när det regnade så regnade det bara på ena sidan huset :o
Min dag har jag iallafall ägnat åt att kolla på dom allra äldsta avsnitten av Svensson svensson, haha så himla kul är det :) Sen så har jag inte gjort så mycket mer, duschade nyss. Nu ska jag nog kika runt på lite bloggar (: Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0