9 juli

Jepp, precis nu så har det gått 1 minut av den 9 juni. ;) haha

Dagen har varit brabra :)) Åkte in till örebro vid 13 eller något gick och kollade i lite affärer och så, köpte bara lite smågrejer som solpuder, trosor, hårspännen och tyg ballerinaskor på stadium för bara 99 (: Sen på kvällen åt vi på en grekisk restaurang, gott :) Sen åkte vi till nåra kompisar, kompisar till familjen då som vi kännt så länge jag kan minnas (; Åkte hem därifrån vid 22 eller så och sen vet jag inte hur jag fått tiden att gå så snbbt! Kollade på klockan och såg att den var bra mycket mer än vad jag trodde ;d Ska försöka lägga in en bild sen på det jag köpte med. Tog outfit bild förut men bilderna blev tyvärr väldigt dåliga ;/ kommer någon annan dag ist :)

Nu har jag inget mer att skriva så, jaja. / nea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0