trettionde december

Näst sista dagen på 2008. Och snart är det bara en dag kvar! Det har varit en bra år, en riktigt jäkla bra år måste jag säga! Så, tack familj, släkt och vänner för det. <3

Igår åkte jag till stan med Emmelie, Amanda och Hanna. :) Na-Na kom även med :) Riktigt kul och mkt bra hittade jag på rean! Kanske kan komma upp ngn bild, men troligtvis så kommer jag glömma bort det. :) Mysig dag på stan med tjejerna iaf! <3

Åkte till mamma när vi kom hem och då kom några kompisar och vi åt vofflor och spelade world tour! Trevligt, verkligen :) Jag har oxå blivit helt beroende av min andra oc box. Det är ju klart, jag har tottat 100 ggr på ettan, så nu när jag väl fick tvåan så äre klart jag vill kolla ;) Kollade för många avsnitt igår kväll när jag egentigen behövde sova ahah. Det konstiga är oxå att när oc gick på tv så såg jag alla säsongent, men inte tvåan, för jag kan inte komma ihåg att jag sett den. Konstigt. Fast det är ju destoroligare att kolla nu!

Idag har jag, mamma, Daniel, Joel och Märtha varit på lek och bus landet. haha var faktiskt riktigt skoj. Tänkte först att det bara var för småbarn, men det var en hel del äldre där, och jag fick ju springa eter Märtha hela tided och hjälpa henne, så jag blev ju helt slut! Men det var mysigt iaf. Innan var även mamma & jag inne på gina en sväng och kollade rean. :) När vi kom hem åkte Joel och tränade och vi andra var hemma.



Och mamma och jag, åh vi tittade på resor. Hoppas att vi ska åka iväg snart, verkar så. Himlans underbar vore det. har varit utomlands grymt många ggr, senast var tunisien förra året i november, afrika, det var lite häftigt faktiskt. Men annars har vi varit på väldigt många ställen. :))



Senare åkte jag till pappa och nu ska jag titta på oc :) pusspåer.


Kommentarer
Postat av: mikaela

åk ifrån mig :'(

2008-12-30 @ 23:29:54
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0