tolfte december

Nu är det redan fredag! En endaste vecka till jullov! Åh så skönt, det behövövs verkligen. Och julen är så mysig, träffa all släkt och bara ha det bra! Jag längtar. Mikaela, my friend, när ska vi få till våran julklappsbytmysdag? :D Hade idrott imrse och då dansade vi. Baksetdans, typ hiphop och sen bugg (: Hihi. Efter det var det lucia! Så himla fint var det (: Och Mandis, du var jätteduktig! :) Sen hade vi bild. Mikaela, jag och Anton gjorde klart våran reklam så sen fick vi sluta, typ efter en halvtimme, alltså halv 12. Mikaela och jag gick och åt och det var världens längsta kö! Tacos som inte alls var god var det. Sen gick jag till ekonomen och satte mig och Mikaela gick till tåget för hon skulle till sin syster, men efter typ 5 min ringde Mikaela och sa att hennes tåg var försenat så jag gick birt till stationen :) Hennes tåg kom 12.37 ist för 12.16 och sen kom mitt tåg hem 13.01. Gick upp till systers dagis, dom hade lucia! Hjälpte barnen att klä på sig luciakläder och så sen kollade jag, söta hihi :) Åkte med mamma hem till henne, sen buss därifrån hem till pappa.

Var hos farmor&farfar och hjälpte farmor att skirva julkort :) mys. Alltså har ja sagt hur mycket jag älskar den här snön!? Så mysigt. Nea ♥ julen! hihih. Sen har jag lagat tacos (mycket godare än den i skolan!) och det har vi nyss ätit. Nu tänkte jag lägga in lite bilder på sis när hon var en söt liten lucia. <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

ja den måste vi ha någon dag ! :)

usch på tacosen : o & på den långalånga köön!

tur att du sällskapa mig på stationen (a)

:D:DD <3333333

2008-12-14 @ 11:56:46
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0