tjugotredje december

dan före doppare dan ;) och imorn är det äntligen julafton! :) Eller om 15 min mer exakt :))  haha. Min dag har varit bra & jag har varit superglad :) Sov länge imrose sen kollade jag lite på tv. När pappa och Joel kom hem från deras träning åkte vi till asund och handlade massor till imorn! Sen hem och då kollade jag lite på camp rock :) Var även hos MIkaela och lämnade hennes julklapp men eftersom hon inte var hemma skulle jag lägga den i brevlådan. Synd för mig bara att det inte fick plats :) jag provade på alla sätt, men det gick inte. Hahah, så jag fick ställa det på trappen. (y)

När jag kom hem därifrån bakade jag julgodis :D Myys. Snöbollar & något mer med smält choklad och godisnappar. Mums.

 

Kollade lite på tv och åt pizza. :) Sen ringde Lotta och ville ha hjälp med en sak till Emmelie och Ebba så jag sprang över dit :) Fixade där sen bev jag kvar länge pch pratade om allt mellan himmel och jord. :) Emmelie och jag har så mycket minnen tillsammans så det är inte sant.. :)

Nu kom jag precis hem och tänkte lägga in några bilder från kameran så jag kan ha med dom i det här inlägget, men nej då dör kameran, så jag väntar att posta inlägget lite och laddar kameran lite lite så de går att lägga in dom bilderna :D Sen funderar jag på om jag ska duscha, men jag gör de nog imorgon bitti ist. :) Intressant va. Sen kanske de vore bra att slå in dom sista julklapparna! Eller va säger ni.. :) Åh jag längtar så till imorgon! Kommer bli så bra och mysigt :)

Avslutar med en bild från när Mikaela var hos mig i lördags :)
Ta bilden med en klackspark för den är världens oseriösaste (: <3



Nu ska jag snart lägga mid, blir att gå upp rätt tidigt imorn :) Tror inte att jag hinner skriva imorgon innan jag åker så
GOD JUL !!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN GOD JUL :D <3

2008-12-23 @ 23:47:11
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0