tjugoförsta december

Jag har inte haft lust med att blogga nu på några dagar, speciellt inte idag, men nu så :) Det är äntligen jullov nu! Mmmm, det är skönt! Fast kag kommer sakna många! Vissa lite mer.. :) Började vid 10 i fredags och hade lite lekar och tävlingar med klassen. Mitt lag var sämst, förlåt mikaela, frida och anton, ahhaah men :)) Först hade vi nån sorts quiz och vi förlorade stooort (a) Men sen, när det var namn på orter som översatts direkt till svenska och man skulle gissa vilken ort de va, då jäklar var vi på g och vann :D Typ såhär, Electric town blev Strömstad och Ohyes belv Hjo osv. :) Sen blev det fika & mys. Julshowen som esteterna hade sen med, bra! :)) Slutade vid 11.40 och då gick Mikaela och jag och fikade för vårat tåg gick inte förens 13.01.

När jag kom hem packade jag och fixade lite sen tog jag 3 bussen hem till mormor :) <3 Var mysigt! Jag hjälpte henne att städa och slå in paket och så (: Sen på kvällen blev det tv, massa godis och annat onyttigt och prat (: Sov kvar hos henne och på lördagen fortsatte jag med alla paketen! Vid kavrt i 2 kom mamma och hämtade mig och vi åkte vidare till Daniels bror som fyllde, grattis. Sen hem vid halv 4.

Mamma och Daniel åkte bort på kvällen så Joel och jag var barnvakt åt lillsis. :) Bästa vän kom även på kvällen! Superbra! Först lagade vi mat & åt, kyckling och pommes. Märtha var trött och ville lägga sig så hon somnade ganska snabbt. Sen hade Mikaela och jag kul hela kvällen lång, vi skrattade så vi låg ner på golvet och fick ont i magen! Vänskap! Även mycket prat, killar, killar, killar ;) Vid elva ungefär åkte hon hem och då skulle jag kolla på film, men jag somnade i soffan efter 10 min :) Så Mikaela, jag sa ju att jag skulle logga in på msn, men nu vart du varför jag inte gjord det (a) haha. jag vaknade vid 2 ungefär då mamma och Daniel kom hem. Så då bytte jag plats till min säng..

Vad har jag gjort idag då? Inte mycket, surat typ :) haha nämen. Inget speciellt. Slagit in julklappar! Och när jag hade slagit in massor och var klar så hittade jag 3 till som jag visst hade gömt för någon. Haha jobbigt :) Har även packat till Säfsen! Åkte till pappa förut med :) Nu är Joel och pappa och spelar fotboll, eller, Joel spelar och pappa är tränare. Och jag själv tittar på Reine och Mimmi i fjällen. :)

Mkt teeeeext..


hahah, hittade bild från när vi curlade i 9an! Cicci bakom tror jag :)



Och min bild är ju inte lite somrig heller. Blääää, skitful med för den delen. Men alltså den går ju inte att byta utan att göra om nått med hela designen eller skit.

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha jag blev störtkär i den gulliga bilden :D haha

& snacka om att vi hade kuuul (a)

FLIIIS :D ?

hahaha du är bäst bästa vän!<3

2008-12-22 @ 16:56:17
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0