tjugoåttonde december

Bloggen har stått tom ett tag, och det är för att jag har varit i Säfsen och åtk skidor och haft det bra! :) Julatfon var kanon! Har lite bilder som jag kan visa när jag orkar lägga in :)

julaftonsmogonen började med att jag faktiskt öppnade ett paket direkt på morgonen, - det jag skulle ha på mig på dagen. (Jag hade ingen aning om vad det var men mamma sa att det avr ngt jag säkert ville ha på  mig och det var det ;)) Min älskade superfina spetströja :D Sen gjorde jag mig iordning och grejs sen kom mamma, Daniel & Märtha och hämtade mig & Joel hos pappa. Vi åkte somvanligt hem till mormor där vi träffade hela den släkten! När vi kom dit hjälpte vi mormor och fixa allt och så sen blev det glögg, och efterdet julbordet! Mums. Men jag förstår inte att man ska äta sig så mätt varenda gång. Äckligt mätt nästan. När vi ätit och pratat och haft det supertrevligt så blev det Kalle Anka och julgodis :) Lillasyster tjatade om Tomten 24/7 så tillslut kom han iaf. haha. :) Och våran gran var, precis som varje år, helt jäkla överfull! Fick grymt mycket bra julklappar & hade grymt bra sällskap! <3

På eftermiddagen/kvällen åkte Joel & jag upp till pappa där nästan hela den släkten väntade! Två av kusinerna plus deras pojk- respektive flickvän var tyvärr inte med iår. Först blev det glögg & prat och efter det delade vi ut julklapparna! Efter sm vi fick World tour (stavning?) började vi spela det direkt och sen åt vi mat! Proppmätt även denna gång. Det är konstigt! Sen blev det mer spelade och pratande och sen belv det fika, och där efter spel & prak kvällen lååång. Även grymt bra saker & grymt bra sällskap här! <3

Spetströja
Smink-kit isadora
örhängen
handskar
ros till håret
hårspännen
armaband
småtoblerone
tavla
mysdress/pyjamas
presentkort
schampoo & balsam x2
vetevärmare
worl tour (mamma)
bok
world tour (pappa)
presentkort bikbok
presentkort gina x2
nagel&smik-kit
stor toblerone
bio presentkort
muggar till "samling" jag har
body butter
body lotion
chokladkaka
pengar!
oc box 2
scrapbookingalbum

Det är det jag kommer ihåg som jag fick (a) :D :D Glömde säker en del :) Tack för allt iaf! Bara massa bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0