tjugoandra december

... och det är 2 dagar kvar till julafton! Nästan en eftersom den här dagen snart är slut (a) haha. mysigt!

Idag har jag inte gjort alls mycket.. Var hos farmor med kusin tina en stund i eftermiddags, sen har jag kollat sex and the city och typ suttit här. Fast det var en bra dag iaf :) Man måste ju få vila första dagen på lovet eftersom man varit sååå trött på skolan :) Var hos farmor en stund till ikv för jag var uttråkad och behövde komma ut en stund :) Nu kollar jag på Irene huss - nattront, har sett den förut men den är bra :) Christmas cup går ju på tv med! Men jag kollar på reprisen. :) och pappa, jag är inte alls sur längre, jag älskar dig :)


mamma, tack för hjälpen med julklapparna! Betyder. Jag älskar dig :)


jag saknar dig vännen! hittade massa bilder från alla våra raster på bk
och all annan tid i skolan. va sägs om att hitta på nått? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0