tjugoandra december- citat!

I lördags när Mikaela var hemma kom även grannen E och lekte med Märtha en stund. Och hon är myyyyyycket äldre än märtha, hon går i 3an typ. Hon hade tagit på sig jacka och så och skulle precis öppna dörren, hon kände på den men den var låst...

E: ska jag låsa upp dörren?
Nea: (håller sig för skratt & mikaela typ dör av skratt) hm, ehm, ja det går nog lättare att komma ut då!
E: Okej



ahhhahahahhahahahhahahahaahahahah. Det är nog ganska svårt att komma ut genom en låst dörr.


Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHAHAHAHA så jävla kul vare :D

jag dog nästan :o hahaha :D <3

2008-12-22 @ 23:15:43
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag kan bara tänka mig er ;D hahahhaha<3

2008-12-22 @ 23:20:30
Postat av: Nea

Amanda: och du ska bara veta vad vi skrattade när hon gick (a) <3

2008-12-22 @ 23:25:52
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0