sjätte december

Nu är det helg, igen. Igår började dagen med bad på idrotten, ryggsim, stafetter och lite fritt. Sen blev det till att stressa i omklädningsrummet, sen data. Seeen bild (: Och klockan 12 slutade vi. Mikaela åkte till hennes sis och jag, Madde och Marie gick och åt. Sen åkte Marie till Freddy tror jag så jag, Madde, Michaela, Virre och Anna satt i ekonomen och hade det trevligt tills tåget gick. Oj, vad mycket namn det blev, men det får ni leva med :)) Väl hemma med tåget gick jag till lillsis' dagis och hämtade henne. Sen gick jag hem med henne i vagn i snöstormen, PUST!!!! Haha. Sen blev det massa myspys.. På kvällen blev det kalas hos en av grannarna!

Imorn är det dansuppvisning hela dagen! mmmmmmmums, det är så himla kul! Och med Emelie blir det ju då 10000000 ggr roligare! <3

nu ska jag snart iväg till hfors. :) puss

puss till kamelen från grisen!! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skulle aldrig ta betalt för nån design.. Jag hjälper folk med designen om jag har tid.. och lust bara :)

2008-12-07 @ 01:35:04
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: mikaela

pussssssssssssss! min gris /love kamelaa

2008-12-07 @ 17:44:29
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0