nionde december

sånna här rubriker har nog blivit min grej. Min morgon var asbra :D det skulle bli en jättebra dag... trodde jag! HAHAHAH så jävla stört! Hur stor är chansen lixom? Bara en del som vet vad som hänt, men åh haha. Herregud, det är nästan komiskt. Nej uschhhhh.Tack Mikaela iaf. <3 Ähhhhh jag kan inte släppa det. Jag fattar inte. Snakca förvånad jag blev...

Aja, skolan var bra. Förlåt Melus för att jag blev lite sur ett tag.... Fick sluta svenskan tidigare så vi skyndade till bussen (Jag och Mikaela) men vi vände när vi kom dit, snacka mycket folk! Så vi gick till god smak och fikade, sen tog vi tåget hem ist :) Och sen buss hem. Sen har jag inte gjort jättemycet, tagit det lugnt. Blir kanske Emelie på fredag? Och kanske Mikaela imorn?? puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tror jag vet? Hmm, sjukt isf! <3

2008-12-09 @ 19:21:03
Postat av: Anonym

det är stööört gumman, svårt att fatta ju..



förresten, sööötnos <3

2008-12-09 @ 19:30:57
Postat av: bella

oj, glömde skriva att de va från mig (A)

2008-12-09 @ 19:31:29
URL: http://medbella.blogg.se/
Postat av: mikaela

cpcpcpcpcp! jag vet allt & jag gillar inte det :)

hihih gör inget gullet :D

du är bäst !

UNGDOMSGÅRDEN IMORN!!!!!!!!!!!!! <33333333

2008-12-09 @ 20:17:42
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Nea

Amanda: jaa, jag tror med du vet. Och det är helt sjukt! Jag fattar ingeting, visste du nått? <3

2008-12-09 @ 20:49:03
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0