nionde december -dansuppvisningen

Nu ska jag då berätta om dansuppvisningen, vad jag nu ska säga? Finns inte så mycket att säga egentligen, man måste vara där! Helt underbart är det, stämmningen, allt! Tobbe hämtade mig vid tovl, och ja! Det var faktikts Tobbe som körde idag haha. Hans mamma&pappa&syster var ju dock med (: In i omklädningsrummet och lämna alla fullpackade väskor med massa olika kläduppsättningar, massa smink, platttänger, lösägonfransar, brunutansol, flera olika par skor, dricka, maaaat, säkerhetsnålar, tråd&nål ifall nått skulle gå sönder.. hmm. massa mer!! Hade träningstid med showen direkt och det gick bra. Sen blev det att sminka & sätta dit fransarna, :) Och efter det, träningstid med buggen! Direkt efter det var det insläpp för publiken. :) Emelie & jag bytte om. Emelie till celine dion kläder och jag till mina grööööna buggkläder (:

Emelie dansade i första numret, sen hjälpte jag henne att fort byta om till buggkläder. Carro lånade mina greksandaler och sen skulle jag ha dom typ två nr efter så fick springa lite där. Sen var det buggen (: Gick kanon :)) Fick dansa ovanligt länge men de var kul :D Sen hade inte jag något mer i första showen, allt hade hamnat i andra (: Så det blev att hjälpa alla andra som hade det stressigt på & av med kläder och ge vatten och sånt :) Efter första showen var det dax att äta med Emelie och Ellen. :) Ingen längre paus dock. Emelie och Ellen bytte om till sitt och jag skulle sminkas om inför nästa dans och oxå byta om! Bugg som nummer 8, Carro lånade mna greksandaler så det blev att springa massa då med, sen sminka på ännu mer inför nästa nummer som skulle vara mkt smink! Och även byta om! Sen var det paus, hjälpte Linda att sminka henne och sen var det dx för nästa nummer :) Och sen blev det lite svårt :D Jag hade Emlies sneakers på mig nr 17, sen skulle hon ha dom 17b!! och de olika nummrena byter lixom av varandra haha. Så precis när jag kom ut från portlen fick jag kasta av mig skorna och Emelie fick skynda sig på med dom och knyta och sen bara sprinag in. Får tacka L att hon pratade lite extra ;) Sen var jag klar :) Emelie hade ett kvar så jag fick hjälpa henne med kläder igen :) Sen var vi klara och då tittade vi på gruppdiscomästerskapet. Grattis till dvärgarna & några mer ((: hihi. Superkul dag iaf!! :D Har tyvärr inga bilder att visa nu. Kommer! Jag älskar det här! Svårt att förklara hur kul det är, man måste vara där :D hiihi, superkul :)

Från uppvisning i våras, Ellen, Emelie & jag <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

& du är så jävla bra på det!

:) & du verkar ha haft det stressigt & mycket kul :D

<3<3<3

2008-12-09 @ 20:39:24
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag har ju inte det..

Jaf fixade den på något konstigt sätt i Photoshop. Hur vet jag inte riktigt. Haha! Kram!

2008-12-10 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0