fjortonde decmeber -tredje advent!

redan tredje advend (: mys. Och nu är det massa snö oxå! Imorse hämtade mamma mig hos pappa vid kavrt i elva och vi åkte till marieberg. Eftersom mamma jobbar där tog vi emot tomten som skulle vara där och dela ut mandariner till alla barn och barnen skulle få skriva önskelistor :) Vid ett klippte jag mig (: Blev jättebra! Bild kommer, kanske imorn, kanske en annan dag :) Sen hjälpte vi tomten lite mer, haha. Sen åt vi och sen shoppade vi lite :) Blev några julklappar rikare! Jag har dock några kvar :| Jobbigt! Sen när vi kom hem bakade jag pepparkakor med syster och hade de mysigt :) Sen åt vi, och sen har jag väl inte gjort så mycket annat idag? Eller? Jag kommer inte riktigt ihåg.

Förresten, skulle skriva såhär till Mikaela på msn förut: Kunde din mamma skjutsa oss imorn?
Men råkade skriva såhär: kunde din mamma skuta oss imorn?

haha, blev lite fel. :)) skjutsa blir nog bättre.
pusspåer!

Kommentarer
Postat av: gasgasgasgas

hahah skuta:D

2008-12-15 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0