fjortonde december -00.27

Idag, egentligen igår men skitsamma, har jag bara slöat i soffan. Kollade på Arn 2 och Tomten är far till alla barn, härlig film :D Sen har jag suttit här ett tag med. Nu på kvällen kom Emmelie, Daniel, Ebba, Håkan och Lotta hit :) Mycket trvligt och very much skratt :D Spelade först buzz som Lotta och jag var sämst på. Sen spelade vi hej knäckt, hahah kul. Emmelie och jag är iaf bra, Daniel bara fuskade och sa ord man inte fick säga utan att någon märkte :) Sen spelade Emmelie och jag fifa x) hahaha. Asbra. Hon vann, med ett turmål... Bra kväll iaf :) Nu ska jag hjälpa pappa att plocka av lite sen blire nog att sova :) Puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0