elfte december

Hoyhoy. Igår var jag med Mikaela! Vi var på ungdomsgåren (hahah) och gjorde en intervju till ett skolarbete. Sen gjorde vi massa annat, skratt och prat somvanligt!! Sen blev det ju såklaert grey's ((: Sen gick jag och la mig för jag somnade i soffan hela tiden (a'

Idag har det varit en bra dag iaf. Började med matte. Mikaela, jag och Anton redovisade våran planch, hur många timmar sitter du vid datorn i veckan, D stallde frågor till alla grupper och ingen kunde svara typ. När han frågade oss varför vi gjort just ett histogram tittade vi på varandra och tillslut fick jahg fram något som "ehhhhhhhh, eftersom det är ända upp till 25 timmar skulle det bli så många värden att skriva om man skulle ta 1, 2, 3 osv så då är det lättare att dela upp det 0-5 osv och då gör man histogram......? eheh" helt konstigt blev de, men nån var ju tvungen att säg nått :o som tur var så var det rätt iaf. haah. Sen var det bild, gjorde reklam med Mikaela och Anton. :) Sen var det engelska, våran engelskalärare är läskig.. Jag är inte ensam om att tycka det, jag lovar! (: Sen mat och hela matsalen var helt full, pinsamt! Sist hade vi kommunikation&utveckling! Planerade våran julmysdag, som vi ska ha på torsdag (: Blir nog braaa. Var indelade i olika grupper som planerade olika saker, Mikaela, jag och Anton planerade lekar. Och ja jag vet, vi jobbar med allt tsm. fick även reda på arbetssätt&lärande provet! Kursprovet! I'm so happy :D Asglad. Mvg! (: M sa mycket bra grejer oxå, som jag verkligen blev glad av att höra (:

Och Mikaela, ditt provbetyg ÄR jättebra, även fast du hade velat ha högre, men det är bra iaf. <3

pusspusspusspusspussspusspusspuss


Kommentarer
Postat av: mikaela

hihihi aw :D dagen har vart bra!

förutom i matsalen (a)

hahaha pinsamt :D

du är bästtttt !

aw :$

lovelovelove<3

2008-12-11 @ 19:41:38
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0