åttonde december -update

vet inte riktigt vad det var mikaela skrev förut, men iaf, hon var trött. ;)
jag är sjukt trött på min design just nu, den är så fin, men har haft den så länge. kanske att man skulle byta til devote? Kolla in Linneas blogg, en fin devoteblogg som samtidigt är grymt bra med massa härliga bilder! :) Men jag får se hur det blir med det. :)

Känner inte speciellt stor lust att blogga idag, inte alls. Så jag berättar om dansuppvisnngen imorn ist. Men inte har jag några bilder att visa, för kameran hann jag inte ens ta upp ut väskan! Det var massa stress hit och dit, spring mellan dansgolv & omklädningsrum, trängsel vid  speglarna, snabbt byta om kläder, låna skor hit och dit! Men åhhh så underbart det är! Jag brinner för det, jag brinner för mig dans. Kom på att jag har några bilder att visa, några som Sissel tog. :)





Ibland måste man tydligen göra något som man inte vill göra, alltså, inget farligt eller så, men man har ju inte alltid lust med allt, eller hur? Men du blir så förbaskat sur om jag skulle säga nej så jag orkar inte med det! Jag har ingen lust.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, vad söt du är! Jag tycker att du ska byta till devote, det är roligare när människor kan hitta din blogg lättare!

Ja, jag var på den i Hallsberg. Såg dig tyvärr inte utanför dansgolvet..Men jag så dig dansa, du är så bra! Men det var en fantastisk show som vanligt. Lena är ju så underbar!

2008-12-08 @ 21:48:05
URL: http://linneapersson.devote.se
Postat av: Sofie

Skulle precis skriva att din design är ju jättefin.. Men föstår att du tröttnat på den om du haft den ett tag.. man vill ju förnya sig :)

Jag kan fixa din design när jag har tid.. du kan väl maila mig? Skriv vilka färger du vill ha.. bifoga bilder om du vill ha nån i headern.. Osv..

[email protected] är min mail.

2008-12-08 @ 22:33:55
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0