artonde december

Nu är det en dag kvar tills det är jullov! Åh så härligt ((: Mysigt med för den delen! Idag var en rätt onödig dag, precis som resten av veckan han varit. Vi behövde inte ha någon matte i morse, och vi som var klara med alla uppgifter på biden behöve inte gå på den, så vi började 10.50 :) Sovmorgooon <3 haha. Hade engelska och då fikade vi sen satt vi bara och prtade, sen lunch. Efter lunchen hade vi typ julmys. Första höll jag, Mikaela och Anton i några lekar sen sjöng vi singstar :D Askul :) Fast lite segt med.. :) Sen tog Mikaela och jag tåget till örebro och köpte dom sista julklapparna och åt på la baguette och så (: Sen tåg hem, och sen hem, till huset alltså ;)

Här hemma har jag bara städat mitt rum, och nyss åt vi macka med julskinka, muuuuums! Imorn har jag sovmorgon igen! Puss

Bild från början av ettan tror jag. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: mikaela

du är bäst .

jullov here we come :DDDDD

bilden, är ett stort seriöst hjärta!

2008-12-18 @ 22:03:39
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Elin

Snart ses vi vid julbordet. :)

2008-12-19 @ 15:54:34
URL: http://lifebyelink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0