andra december

Idag då (: Först skola, var bara bra, inget speciellt hände. Mikaela och jag var lika hm... lika konstiga? knäppa? som vanligt. Vi har smittat Anton lite så vi tre gick runt och skrattade åt allt och inget :D Kul ska man väl ha.. Slutade 20 över 2 men stannade kvar i skolan en stund eftersom jag skulle dansa. Pluggade lite på provet på torsdag sen vid tre när dansstudion öppnade gick jag dit och mötte Tobbe (: Satt i soffan och degade en stund, sen var vi superduktiga och städade trean :D (Trean är alltså lilla träningssalen ;)) Sen satt vi där en stund, sen kom alla andra och vi bärjade träna på swingen, gick bra (: Körde sjävla ett tag sen kom C och hjälpte oss och gick igenom massa. Kanon (: Tobbe och jag skulle ta buss hem men mamma slutade lagom så hon hämtade oss ist. Sen dricka på donkaaaaan. Tack!

Nu har jag varit hemma ett tag, ska äta nu, sen ska jag åka tillbaka till dansen! Show sen. Orkade inte stanna och vänta typ tre timmar (och hungra ihjäl) så jag åkte hem imellan. Sen kommer Na-Na och hämtar mig och dom andra som ska med till dansen så åker vi. Nu: mat!

puussss

Kommentarer
Postat av: mikaela

vi är knäppa & vi är bäst

vad mer finns det att säga,

tack för att du gör min dag,

om du inte funnits hade jag aldrig , skrattat som jag gör,

aldrig skulle jag varit den jag är!

& du ger mig styrka & självförtroende.

vi fattar lika mkt & när vi fattar fattar vi som det inte ska vara, men vadå vi klarar oss ?

du ställer alltid upp för mig,

& vi tänker likadant säger samma saker,

& du är värld mer än ord kan förklara

så varför sitter jag här & skriver ?

inget kan beskriva hur lycklig jag är att jag har dig. att du är den som får mig att andas.

du gör mina dagar. du gör allt.

jag älskar dig,

nu & föralltid.

3 år framöver, med mycket skratt, svett & tårar

men vi gör det på vårat sätt alltså på det bästa sättet! & efter dom 3 år , kommer vi hålla ihop.

nu & föralltid. i neeeed u !

grisen&kamela , nea&mela , mikaela & linnéa , mickis & neus . <3 oslagbara, vi gör och kan allt tillsammans. mitthjärta <3333333333333333333333333

2008-12-02 @ 21:50:39
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0