Tredje dagen!

Då var tredje dagen av gymnasiet i BF1 avklarad :) Det är riktigt kul faktiskt! Jag, Marie, Madde, Sara och Mikaela, och Anton såklart har väldigt kul :) Dagarna går riktigt fort och det är skönt :) Lektionerna är väldigt långa, typ 1h 20 min, vissa är över 2 timmar! Men det går så fort så man tänker inte på det. Sista lektionen idag var kultur, och det var riktigt roligt :) Det är på den lektionen vi kommer lära oss om allt de där med barn och så, hur dom utvecklas och grejs. Iaf vad jag fattade det som. Det är där vi kommer prata om praktioken och sånt :) Fick sluta en timme tidigare idag så när vi slutade 14.30 var det 10 min tills ett tåg gick, så vi sprang ;) Men vi han med det och det var tur, annars hade vi behlvt vänta en timme :)

Här hemma har jga inte gjort så mycket, kollat på tv och suttit här :) Smsat (a) lalalaaaaa. :) haha.

ge mig fredag tack! :D


Kommentarer
Postat av: Mamzing

Sötnos! puss..

2008-08-20 @ 22:10:27
Postat av: Nea

Tack mamma! :) puss!

2008-08-21 @ 16:48:55
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0