Torsby 31/7 - 3/8

Ännu en jättebra semester (förutom att jag blev sjuk) :D

Egentligen så kan man säga att semestern började redan 30/7 för vi åkte onsdgskvällen och stannade efter vägen :) På torsdagsmorgonen åkte vi till Torsby där min lillebror och hans lag skulle spela Svennis cup, en fotbolls cup. Cupen började inte förens på fredagen så torsdagen tillbringade vi på stranden! :) Varmt och skönt! På kvällen blev det grillning och sånt med massa anrda laxåare som bodde på campingen :) kul kul!

På fredagen började själva fotbollen och jag kan lova att det var varmt! Men det var bra ändå! Måste sett lite kul ut när alla stod med paraplyn för att få skugga! Dom hade två lag som spelade, det ena gick det lite bätte för och det andra gick det lite mindre bra för. När fotbollen var slut åkte vi som bodde på campingen och åt pizza, eller jag åt nachtallrik :) Spelarna bodde på något annat ställe :) Sen var det invigning och när vi kom hem på kvällen satt vi i förtältet och pratade och så :)

Vaknade runt klockan 6 någongång på lördagsmorgonen av att min mage värkte som aldrig förr! Och det dröjde inte länge förns jag började spy heller, usch! Så hela lördagen tillbringade jag i min säng i husvagnen och mådde långt ifrån bra! Måste bara berätta att idag hade alla som kollade på fotbollen också paraplyer, men inte av samma orsak som igår, utan den här gången var de pga allt regn! Men frammåt eftermiddagen blev jag mycket bättre igen och efter att jag duschat kände jag mig hyfsat frisk! Men det var bara fram till typ 23 för då började jag frysa och få huvudvärk så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen!

När jag vaknade på söndagen var jag helt bra igen, konstigt men sant! Så då var jag med på fotbollen, det regnade men de var kul iaf :) 95ornas lag, det lag som min brorsa spelar i, kom 7 av 32 lag eller vad det nu var dom sa :) Så de va ju bra (= Sen bar de av hemmåt.

Jättebra dagar de här med :)) förutom lördagen haha ;)

Bilder koooommmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0